2014/11/09

NEW IN




Ostatnio nie było mnie tutaj jakiś czas, ale wracam z powrotem i nigdzie się już nie wybieram. Dzisiaj tak piękny jesienny dzień, słoneczko świeci, dużo kolorowych liści i jakoś tak czuć już święta. Wczoraj wróciłam z Göteborga, gdzie kupiłam troszeczkę nowych rzeczy, głównie do pokoju. Szkoda, ze mam taki mały pokoik i tak niewielkie pole działania. Zawsze zanim coś kupię, muszę się dziesięć razy zastanowić czy znajdę na to miejsce. Uwielbiam wszelkiego rodzaju świeczki, obrazy, świeczniki, wazony i inne piękne rzeczy, które dodają uroku każdemu wnętrzu, ale nie lubię przesady. Nie lubię mieć w każdym kącie czegoś, dlatego teraz siedzę i zastanawiam się gdzie ja to wszystko postawie.. Jak już ogarnę sprawe z pokojem, obejrzę jakiś dobry film, ewentualnie Pretty Little Liars. Jestem kilka odcinków do tyłu, bo szczerze mówiąc nie daję już rady z tym serialem. Wszystko jest tak naciągane, że czekam z niecierpliwością na wiadomość o ostatnim sezonie tego serialu. Jutro zaczynam praktyki w przedszkolu, które leży minute od mojego domu. Jak to możliwe, że aż tak bardzo dopisało mi szczęście?

18 comments:

  1. Piękne rzeczy kupiłaś, ja niestety dzielę pokój z siostrą więc nie mam żadnego pola do popisu ;)
    mój blog, gorąco zapraszam ! ♥

    ReplyDelete
  2. pięknie ujęte te rzeczy na zdjęciach :) swietnie się prezentują
    minimalist-only.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świeczki i świeczniki- u mnie tego w domu nie może zabraknąć ;)

    Miło będzie mi jak wpadniesz do mnie ;)
    http://designyourhappylife.com/

    ReplyDelete
  4. Piękne: )

    http://i-am-not-giving-up-on-you.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. też mam taki lampion, ale był całt srebrny i przemalowałam na pudrowy róż bo niezbyt pasowął do pokoju.
    za to kubek-słoik i swieczniki mega!

    ReplyDelete
  6. Klaudia, czy moglabys napisac jaki masz kolor tej szminki na zdjeciu?

    ReplyDelete
  7. Cudowne zakupy, ja uwielbiam takie dodatki :) http://polinska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Świeczniki ładne. :3

    dianaashe.blogspot.come

    ReplyDelete
  9. Ja też utkwiłam w martwym punkcie z Pretty Little Liars. Tak nie mogłam się doczekać kolejnego sezonu, ale kurcze - ta magia gdzieś zniknęła. Już nawet ciekawość kim jest A mnie opuściła haha :)
    Świetne te rzeczy!

    ReplyDelete
  10. Piękna dekoracja! Też będę musiała coś wymyślić do pokoju, bo brakuje mi pomysłów :(

    http://carlyyy-m.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Cudowne rzeczy! :)
    powodzenia na praktykach! :D
    http://variouseverything.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. hęglewicz jak po tobie zdjęcia papuguje, hahaha jedno po drugim! XD
    podasz numer pomadki?

    ReplyDelete
  13. Swietne świeczniki!
    Ja własnie zastanawiam sie nad kupnem czegoś do pokoju.:)

    +monlly-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Bardzo podoba mi się twój blog :)
    Obserwuję!

    ReplyDelete