2015/08/06

6.08


poniedziałek 3/08
Ktoś tu dostał kopa motywującego do działania. Okropnie stęskniłam się za cykaniem zdjęć, koło siebie mam chorego chłopaka i nie wygląda na to, aby do jutra wyzdrowiał, ale za cel postawiłam sobie, że jak tylko postawię go na nogi, wezmę się za fotografię, bloga no i książki. Brzmi trochę jak postawienie noworoczne. Jak u mnie? Co mnie? Cudownie a nawet lepiej. Wakacje kończą się za dwa i pół tygodnia, ale zamiast narzekać postanowiłam w tym roku je po prostu wykorzystać w 100 %!!

środa 5/08
Wróciłam właśnie do domu. Jestem w swoim pokoju, leże w swoim łóżku i piję liptona. Czyli wszystko wróciło do normy. Za chwileczkę zabieram się za ogarnianie zdjęć w komputerze oraz telefonie.. Moje ogranizowanie zdjęć skończyło się katastrofą, 5 tysięcy zdjęć zniknęło, a ja nie wiem co robić? Halo, Houston, mamy problem!

czwartek 6/8
Zdjęcia odzyskane, ale Iphoto szwankuję. Od wczoraj próbuje rozszyfrować ten program, ale nie wygląda na to, abym była bliska celu. Whatever, muszę pochwalić się tą piękną skandynawską pogodą! uwierzycie, że dzisiaj 23 stopnie? W końcu mogę zostawić kurtkę w szafie i zacząć się opalać. Lepiej późno niż wcale.

12 comments:

  1. Życz chłopakowi powrotu do zdrowia ! Na pewno wyzdrowieje bo opiekuję się nim najlepszy doktor, a mianowicie doktor Klaudia ! ;))
    Miłej reszty wakacji !
    Zapraszam Cię też do mnie ! http://hot-schot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Widać, że lubisz robić zdjęcia bo są świetne ;)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Twoje zdjęcia są świetne, życzę zdrowia Twojemu chłopakowi! :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo dobre postanowienie jeśli chodzi o wakacje! Wiele osób już narzeka na powrót do szkoły, ale przecież jeszcze tyle przed nami i trzeba to dobrze wykorzystać :)

    ReplyDelete
  5. trzeba jeszcze wykorzystać wakacje w pełni ♥. i z uśmiechem i tak jak sobie zaplanowałaś :)

    http://delavie-paula.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. w Malborku doszło dziś do 40 stopni, bardzo ciepłe wakacje się robią. Świetnie, że chcesz fotografować, widać, że nawet takie zwykłe zdjęcia fajnie wyglądają i są jasne i przejrzyste. A co do utraty zdjęć, gratuluję odzyskania mi sie niestety nie udało i wszystkie pamiątki, że tak powiem "poszły do śmieci" . Czekamy na powrót chłopaka do zdrowia i więcej zdjeć :*

    http://ewciakkkk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Tez staram się wykorzystać te wakacje w 100%.

    ReplyDelete
  8. Oj, marzę teraz chociaż na jeden dzień o 23 stopniach... W Polsce pogoda zaszalała, 38* to zdecydowanie za dużo jak dla mnie:(

    http://chanelier.blogspot.com/ <- kliiik!♥

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam czytać twoje notki! Pojawiaj się częściej kochana! :*
    _________
    Pozdrawiam, blog :*

    ReplyDelete