2016/03/18

WIOSNA


Słuchajcie, pogoda jest piękna. Nie wiem jak u was, ale u mnie jest słonecznie, jest ciepło i w końcu mogę zrzucić z siebie kurtkę zimową. Pamiętam jak we wrześniu wyczekiwałam obniżenia się temperatury, szalik, rękawiczki, kozaki, ah tak mi się chciało tej zimy. Teraz natomiast bardzo chce mi się wiosny, uwierzcie mi lub nie, ale kiedy zobaczyłam prognozę pogody, która wróżyła około 10-12 stopni w tym tygodniu, aż mi łzy ze szczęścia uroniłam. Jeszcze tydzień temu, mieliśmy śnieg, było okropnie zimo i szczerze mówiąc motywacja spadła do zera. Dzisiaj mamy słońce za oknem i jest ciepło i wiem, że się powtarzam, ale tak się cieszę! Mam ogromną ilość ubrań, które wręcz proszą się o założenie. Nie mogę się doczekać, aż wskoczę w moją kurtkę skórzaną, szorty oraz krótkie t-shirty.



SPRING'16





Szary sweterek który możecie zobaczyć na powyższym zdjęciu na pewno wyląduje w mojej szafie, posiadam już taki w kolorze różowym i praktycznie nie mogę się z nim rozstać. Rozświetlacz z the balm to moje must have szczególnie teraz kiedy moja twarz potrzebuje trochę blasku. Nie wiem czy wiecie, ale jestem zakochana w czarnych eleganckich spodniach, mam nadzieje, że uda mi się gdzieś dorwać takie w rozmiarze XXS. Okulary które pokazałam na zdjęciu to zdecydownie hit tego roku, a torebka to coś o czym marzę od dawna. Bielizne z Calvin Klein wybieram wtedy kiedy potrzebuję założyć na siebie coś wygodnego, posiadam w szarym kolorze a planuję także zakup czarnego zestawu. W wygodne buciki trzeba na pewno się zaopatrzyć, szczególnie jeśli lubicie dużo maszerować.


No comments:

Post a Comment