2016/07/09

9 LIPCA

Wydaję mi się, że wszystkie kobietki uwielbiają kwiaty. Szczególnie takie dostane w prezencie. D wie, że uwielbiam kwiaty, czasami jeden bukiet nie zdąży zwiędnąć, a on już biegnie z drugim. Tak prezentują się moje ostatnio dostane czerwone róże. Powiem wam szczerze, że już nie mogę doczekać się wyprowadzki, mam ochotę bombować was zdjęciami wnętrz, jednak teraz przed przeprowadzką jest to niemożliwe. Wszędzie kartony, reklamówki, worki. Sama sobie jestem winna, że tak szybko wzięliśmy się za kupno rzeczy do nowego mieszkania. Być może lepszą opcją byłoby poczekać do ostatniego tygodnia, przynajmniej nie musiałabym się męczyć z tym bałaganem przez tak długi czas.

Zbaczając z tematu:
Ranek spędziłam na dodawaniu pewnego gadżetu do bloga, a mianowicie ''kategorie''. Myślę, że dzięki temu, będzie wam dużo łatwiej znaleźć coś czym jesteście zainteresowani. 



3 comments:

  1. Uwielbiam kwiaty, a w szczególności róże :)

    ReplyDelete
  2. Fakt, kwiaty są przepiękne, zwłaszcza róże :) Taki chłopak to skarb :D
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  3. Nie było mnie tutaj tak długo. Biore kawę i nadrabiam zaległości. <3
    Uwielbiam twojego bloga.

    ReplyDelete