2016/08/21

STOCKHOLM'16

Kochani, mała fotorelacja ze Stockholmu, niestety z tragicznym opóźnieniem. Do stolicy wybraliśmy się 7 sierpnia, a 9 byliśmy w drodze do domu aby odebrać klucze do mieszkania. Nigdy nie spodziewałabym się, że będziemy mogli wprowadzić się tak szybko. Nasza przeprowadzka i praca była też powodem mojej nieobecności tutaj, nie obwiniam się za zaniedbanie bloga, ponieważ wiem, że jakbym się nie starała blogować przez ten czas to i tak nie wyszłoby to tak jak ja bym chciała. Zawsze staram się aby moje wpisy były dopięte na ostatni guzik, a wciągu naszej przeprowadzki miałam tyle na głowie, że gdybym wciągnęła w to wszystko bloga to pewnie i tak nie byłabym zadowolona z rezultatu. Koniec tłumaczenia się, mam dla was ogromną ilość wpisów na temat przeprowadzki, więc myślę, że w jakiś sposób uda mi się odtworzyć wam ten intensywny okres mojego życia.

Jak pogoda w Polsce? Tutaj powoli zaczyna się lato, sama myśl, że moje sukienki być może pójdą w ruch przyprawia mnie o uśmiech na twarzy. Śmiejcie się lub nie, ale nie daleko mi do tego aby zachowywać się jak szwedzi, na myśli mam tutaj, że wystarczy 17 stopni na dworze, a ja wrzucam na siebie bikini i lecę na balkon się opalać. Na lepszą pogodę nie ma co liczyć. 



5 comments:

  1. Ja cały czas nie umiem się doczekać aż w końcu pokażesz urządzone mieszkanko! Ładne miasto :)

    ReplyDelete
  2. Pięknie tam :) czekam na posty o przeprowadzce :)
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  3. Zdjecia jak zwykle na najwyzszym poziomie <3
    (W.)

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam zdjęcia twoje! No i czekam na post z wnętrzem waszego mieszkania :)
    www.minimvlistic.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam takie fotorelacje :)

    ReplyDelete